Welkom!

2 juni 2009 - Pijnacker-Nootdorp, Nederland

Cheers mate!

Welkom op de website met mijn reisdagboek. Door middel van deze website houd ik jullie op de hoogte van al mijn indrukken en belevenissen gedurende mijn reis van 2 maanden door Australië. Maandag 8 juni vertrek ik 's avonds vanaf Amsterdam via Londen en Singapore naar Perth. Volgens mijn ticket ben ik maandag 10 augustus weer terug, maar ik beloof natuurlijk niets!
Via de links aan de rechterzijde van deze pagina kun je de reisverhalen, foto's en verwijzingen naar andere websites bekijken (bijvoorbeeld met het dagprogramma van de ter plaatse geboekte groepsreizen). Op de kaart kun je elke dag zien waar ik op dat moment ongeveer ben. Indien je automatisch op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf, dan kun je je aanmelden voor email notificaties.

Groeten, Marco.

1. Karin:
    5 juni 2009
    Hoi Marco, je komt toch zeker wel terug de 10e augustus?? Zoals ik al zei: ik heb gehoord dat er alléén maar lelijke vrouwen wonen in Australië :-) Maar goed, in ieder geval heel veel plezier en een goeie reis! Pas goed op jezelf! We houden je in de smiezen! Groetjes Karin.
  2. Ferdi van Overveld:
    6 juni 2009
    Heel veel plezier daar.
    En als je terug ben gaan we lekker veel mtb ritten maken.
    Groetjes
    Ferdi
  3. Pascal:
    6 juni 2009
    Hey Marco!

heel veel plezier down under en ik ben erg benieuwd naar de verhalen die je hier neer gaat zetten!

Groeten Pascal
  4. Robert:
    8 juni 2009
    Heel veel plezier tijdens dit avontuur! Enne... weet de familie al dat er ook een ongecenusureerde versie van deze site bestaat... ;-)
  5. Ika:
    8 juni 2009
    Hoi Marco, als je dit leest hoop ik dat je een goede reis achter de rug hebt! Het is een aanslag op je rug he zo lang zitten! Uitzonderingen bevestigen de regel dus je komt vast een bloedmooie aboriginal tegen! Heel veel plezier en geniet ervan!
  6. Arjen:
    10 juni 2009
    Hey Chef!

Heel veel plezier in je trip door Aussie! Geniet ervan! Ik hou je avonturen in de gaten en spreek je vast wel weer als je terug bent..ik ga komende zaterdag naar Alpe d'Huez om mijn kuitspieren te trainen ;-)

Groeten Arjen