Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
383

Over mij

Zoals de Amerikanen dat zo optimistisch zeggen ben ik momenteel 'in between jobs'. Ik weet alleen nog niet welk bedrijf na mijn vakantie gebruik gaat maken van mijn capaciteiten als Financieel Manager. In plaats van af te wachten wat de Nederlandse zomer mij brengt heb ik er voor gekozen om deze zee aan vrije tijd te benutten om een geweldig mooie reis te maken.

Bereikbaarheid
Indien je mij wat interessants te vertellen hebt tijdens mijn reis is de handigste manier van communiceren via mijn gebruikelijke e-mail adres. Voor eventuele urgente zaken kun je mij het best sms-en naar mijn gebruikelijke Nederlandse mobiele nummer of mijn tijdelijke Australische mobiele nummer +61 42 40 98 544. Houd er rekening mee dat ik regelmatig meerdere dagen geen bereik zal hebben.

Over mijn reis

Mijn reis door Australië heb ik zelf opgebouwd uit een vliegticket, een paar lokaal geboekte groepsreizen en zelf geboekte overnachtingen in de grote steden.

Bezochte landen

Ik heb 43 landen (17%) bezocht:

Australië, België, Belize, Bolivia, Canada, Costa Rica, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Fiji, Frankrijk, Guatemala, Ierland, IJsland, Indonesië, Italië, Jordanië, Kenia, Kroatië, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Mexico, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Singapore, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Tanzania, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.